zondag 29 maart 2015

Ze worden rap groot vandaag de dag

Dag allemaal,

Mijn zus had een mooie tekening gemaakt voor mama.
Mijn mama is de voorbije dagen in het ziekenhuis geweest, omdat het baby'tje te veel aan het duwen was. Mijn mama kreeg daar iets met een "w" of zo van, maar ik ken dat woordje nog niet. Nu is mijn mama gelukkig weer beter en dicht bij mij en mijn zus, Floortje, thuis.

Toen ik eergisteren bij mama op bezoek was, was ik wat op verkenning gegaan in het ziekenhuis, tot er bij mij ook iets begon te duwen. Geen baby'tje zoals bij mama, want ik ben een jongen. Op slag ging dat op verkenning gaan minder goed, 't werd eerder schuifelen. Toen moest mijn papa op zoek naar een nieuwe pamper, want die hadden we niet meegenomen naar het ziekenhuis.

Ik was even van mijn melk
met die vreemde pamper.
Zo zijn we bij de mevrouwen beland die mama verzorgden. Er was een mevrouw bij die zei dat ze blij was dat ze een verstopte neus had, wat ik eerlijk gezegd vreemd vond, want ziek zijn is toch niet leuk? Die mevrouwen hadden jammer genoeg geen pamper voor mij, enkel voor kindjes tot vijf kilo. Mijn papa zei dat er al zeker vijf kilo in mijn broek lag en dat vonden die mevrouwen grappig. Ik niet, want ik zat wel ferm in de merde op dat moment!

Uiteindelijk heeft een van die mevrouwen mij toch iets gegeven: zo'n grote, groene plastic doek of zo, die mama's die net een kindje gekregen hebben ook moeten dragen. 't Was iets met "maand" of zo, maar ik zag het verband niet meteen...

Een schijtvrije Bassieman is een blije Bassieman!
Toen mijn papa dat rond mijn poep deed, moest hij veel lachen. Ik ook, want eindelijk was ik verlost van mijn bolus. Van die mevrouw mochten we mijn vieze pamper daar gewoon in de vuilbak gooien, wat mijn papa toch wat riskant vond... Achteraf is die mevrouw dan ook komen vertellen dat ze mijn pamper toch maar ver weg heeft gedaan, want heel de gang stonk blijkbaar.

Eind goed, al goed, dus. Mijn mama is weer in orde en mijn poep is proper!

Slaapwel en yo de mannen!
Bassieman

Geen opmerkingen:

Een reactie posten